اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیکن آینده‌ساز فوتبال تبریز به دنبال تحقق اهداف بزرگ/‌از تراکتور تا تیم ملی

بازیکن آکادمی دوستی‌مهر که در نیم فصل به تیم دبیری تبریز پیوست، به دنبال تحقق اهداف بزرگ در فوتبال است.

بازیکن آینده‌ساز فوتبال تبریز به دنبال تحقق اهداف بزرگ/‌از تراکتور تا تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آرین کلاشی مهاجم آینده‌دار و بااستعدادی که سال گذشته در آکادمی علی دوستی‌مهر سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان حضور داشت، در نیم فصل رسما با عقد قراردادی "سه ساله" به باشگاه دبیری تبریز پیوست.

این بازیکن نونهال فوتبال تبریز آموزش فوتبال خود را از تیم پاس آغاز کرده و برای مدتی در این تیم بازی کرده بود.
 

 

 وی، بعد از پیوستن به تیم دوستی‌مهر پیشرفت قابل تحسینی داشته و زیر نظر علی دوستی‌مهر سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور آموزش‌های لازم را دیده و در تیم دوستی مهر در‌ 2 تورنمنت بین‌المللی حضور یافته و 20 بازی در سطح بین‌المللی در کارنامه خود دارد.

با توجه به حضور مهندس حبیب کلاشی پدر آرین در تبریز، مذاکرات برای انتقال این بازیکن به تیم لیگ برتری نونهالان دبیری تبریزی صورت گرفته و این بازیکن با استعداد با قراردادی 3 ساله به تیم دبیری تبریز پیوست.

آرین  کلاشی پیراهن شماره 47 را برای حمایت از بیماران "سندروم داون بر تن کرده است."

 

 

آرین: هدفم اول تراکتور و بعد تیم ملی است

آرین کلاشی آرزویش را بازی در تیم تراکتور عنوان کرده و ابراز امیدواری کرد بتواند در آینده به این هدفش برسد.

وی در این مورد گفت: تراکتور یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران است و آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم تراکتور است و امیدواریم در مسیر پیشرفت و ترقی از تیم تراکتور بتوانم به تیم ملی راه یابم.

محمد علیزاده سرمربی تیم نونهالان دبیری تبریز هم با ابراز خرسندی از این انتقال عنوان داشت: آرین بازیکن با استعدادی است که الفبای فوتبال را به درستی زیر نظر آقای دوستی‌مهر فرا گرفته و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

این بازیکن خوش تکنیک افزود: علاوه بر آقای دوستی‌مهر و آقا سجاد، باید از آقای جهانبخش هم تشکر کنم که به عنوان مربی به من خیلی کمک کردند همچنین از پدر و مادرم و خصوصا پدرم که خود از کشتی‌گیران مطرح کشور بوده و برای رسیدن من به موفقیت بسیار تلاش می‌نماید.

وی بیان داشت: جا دارد از مدیریت باشگاه دبیری همچنین مهندس حبیب کلاشی بابت این انتقال نهایت تشکر را نمایم و قطعا آرین می‌تواند در ترکیب تیم نونهالان دبیری کمک شایانی به تیم نماید.

لازم به ذکر است، تیم‌های پایه دبیری یکی از باشگاه‌های استعداد‌پرور فوتبال تبریز بوده و پیش از این سامان نریمان‌جهان، پیام صادقیان، مهرداد یگانه، رشید قلی‌پور از این باشگاه به سطح اول فوتبال و فوتسال کشور معرفی شده و در حال حاضر مهدی سیدی بازیکن سابق تیم نونهالان دبیری در تیم‌های پایه تراکتور و بابک علیزاده هم در تیم های پایه سایپا حضور دارند.

 

 

کلاشی: به موفقیت آرین ایمان دارم

کشتی‌گیر سابق لیگ برتر کشور در مورد فرزندش آرین گفت: آموزش صحیح و اصولی آرین زیر نظر آقای دوستی‌مهر در آکادمی دوستی سبب شده که وی از نظر فوتبالی یک سطح از همبازی‌هایش بالاتر باشد و این می‌تواند وی را برای رسیدن به فوتبال حرفه‌ای کمک شایانی نماید.

حبیب کلاشی افزود: شرایط سنی آرین طوری است که 2 سال دیگر هم می‌تواند در در رده سنی نونهالان بازی کند و مربیانش بعد از دیدن سطح فوتبال وی بسیار امیدوار هستند که وی بتواند به تیم ملی نونهالان کشور دعوت و رده‌های تیم ملی را یکی بعد از دیگری طی نماید.
 

 

سرپرست سابق تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: حضور در تراکتور خواستگاه هر بازیکنی در فوتبال آذربایجان است و آرین هر چند متولد تهران است، اما به دلیل اینکه اصالتا آذربایجانی هستیم، وی نیز دوست دارد در تیم ریشه‌دار و پرطرفدار تراکتور بازی نماید و قطعا برای رسیدن به این هدفش نهایت تلاشش را خواهد کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول